enlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightenedenlightened

دی وی دی آموزشی درس کار و فناوری، شامل کلیه نرم افزارهای لازم به همراه آموزش تصویری و گام به گام نصب برنامه و همچنین فایل متنی و فیلم آموزشی هر نرم افزار، همچنین این دی وی دی علاوه بر نرم افزارهای درسی شامل بیش از 50 نرم افزار مفید و کاربردی برای دانش آموزان عزیز است.

 

توجه :

به علت بالا بودن حجم این لوح فشرده آن را به 4 پارت (قسمت ) با حجم 800 مگابایت و 1 پارت (قسمت ) با حجم 280 مگابایت تقسیم کرده ایم که شما باید هر پنج قسمت را در یک پوشه کنار هم دانلود و سپس اولین فایل را با برنامه winrar اکستراکت و از حالت فشرده خارج کنید و منتظر باشید تا کل لوح از طریق همین فایل از حالت فشرده خارج شود. در ضمن بهتر است این پارت ها را با برنامه های مدیریت دانلود مثل Idm دانلود کنید.

دقت کنید شما پس از دانلود و خارج کردن از حالت فشرده یم فایل با فرمت ISO خواهید داشت. برای باز کردن و اجرای فایلهای ISO شما به نرم افزارهای درایو مجازی مانند Virtual CloneDrive احتیاج دارید که میتوانید از لینک زیر دانلود، نصب و اجرا کنید.

دانلود برنامه Virtual CloneDrive

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

دانلود پارت سوم

دانلود پارت چهارم

دانلود پارت پنجم